niedziela, 15 kwietnia 2012

Prolog.

          Kolejny pochmurny dzień w Anglii. Doszłam do swojego liceum cała przemoknięta. Ale czego można było się spodziewać po pogodzie w Londynie. Zazwyczaj padało. Nic nowego. Weszłam na korytarz szkolny i pierwsze co zrobiłam udałam się do łazienki , żeby lekko ogarnąć swój wygląd. Przejrzałam się w lustrze. Poprawiłam delikatny makijaż , rozczesałam włosy i uczesałam je w luźnego koka i wyszłam. Pierwszą moją lekcją była matematyka. Z niechęcią skierowałam się w stronę sali lekcyjnej , weszłam do środka i usiadłam w ławce z moją najlepszą przyjaciółką Samantą. Lekcja koszmarnie się dłużyła,tylko czekałam aż zadzwoni dzwonek. Gdy to nastało wyszłam z klasy i podeszłam do swojej szafki żeby wziąć książki od historii. Udałam się na kolejną lekcje. Dzień w szkole był strasznie nudny. W końcu zleciało mi 7 lekcji i z uśmiechem na twarzy powędrowałam na dodatkową lekcję śpiewu. Weszłam do sali , w której zazwyczaj miałam moją ulubioną lekcję. Usiadłam koło nauczyciela. Ten puścił muzykę a ja zaczęłam śpiewać piosenkę Bryana Adamsa - Summer Of ' 69. Moja ulubiona piosenka. Śpiewanie szło mi całkiem nieźle. Wydawało mi się , że po raz pierwszy tak dobrze zaśpiewałam tę piosenkę. Kiedy skończyłam śpiewać ktoś zaczął mi bić brawa. Moim oczom ukazał się dość ładny blondyn o cudownych niebieskich oczach.
- Świetnie śpiewasz . - powiedział i uśmiechnął się do mnie przyjaźnie.
- Dziękuję . - poczułam jak się rumienię.
- Jestem Niall , bardzo mi miło . - wysunął swoją rękę w moją stronę.
- Ja Natalie , mnie również. - uścisnęłam jego dłoń.
- Niall będzie teraz chodził z Tobą na to kółko , mam nadzieję , że nie masz nic przeciwko temu ? - spytał nauczyciel .
- Oczywiście , że nie. Ciesze się , że ktoś nowy dojdzie.
Pan Williams zaproponował , żeby Niall coś nam zaśpiewał. Chłopak wybrał ten sam utwór co ja.  Ale zaśpiewał go o wiele lepiej. Miał cudowny głos. Aż się chciało go słuchać. Wiedziałam , że gdzieś już go słyszałam tylko nie wiedziałam gdzie.Kiedy skończył zaczęłam bić mu brawa.
- Masz genialny głos i ogólnie świetnie śpiewasz .
- Dzięki.

- Wiecie co mam pomysł. Zaśpiewajcie tę piosenkę razem.
Oboje się zgodziliśmy więc stanęłam obok blondyna i zaczęliśmy śpiewać. Czułam , że nasze głosy pasują do siebie idealnie. Szło nam świetnie , nie chciałam kończyć wspólnego śpiewania no ale cóż piosenka dobiegła końca.
- Oboje jesteście świetni ! - wykrzyknął nauczyciel.
Podziękowaliśmy.
- Od teraz będziecie śpiewać razem. Wasze głosy idealnie się spajają.
- Genialny pomysł ! - krzyknął szczęśliwy Niall.
- Mi to nie przeszkadza. Lepiej mi się śpiewa z blondaskiem niż samej. - uśmiechnęłam się wesoło i wyszłam z sali . Zarzuciłam swoją torbę na ramię i ruszyłam w stronę drzwi wejściowych. Niall biegł za mną.
- Ej zaczekaj ! Musisz tak szybko iść ?
- To Ty wolno biegniesz . - wytknęłam mu język.
- Chciałem tylko powiedzieć , że masz naprawdę wspaniały głos. Jeszcze nigdy nie słyszałem , żeby dziewczyna tak cudownie śpiewała moją ulubioną piosenkę.
- Summer Of ' 69 też jest Twoją ulubioną piosenką.?
- Tak. Kocham ją !
- To tak samo jak ja. - spojrzałam na niego.
- Wiesz , że wspaniale mi się z Tobą śpiewa ? - powiedział .
- Mnie z Tobą też.
Horan odprowadził mnie pod sam dom. Przez całą drogę gadaliśmy o wszystkim i o niczym. Udało nam się lepiej poznać. Praktycznie opowiedział mi o sobie wszystko i ja jemu również. Czułam , że mogę mu zaufać. Uwielbiał grać na gitarze tak samo jak ja. Interesował się muzyką i też rok temu przeprowadził się do Londynu. Mieliśmy wiele wspólnego. Doszliśmy pod mój dom. Pożegnałam się z nim i weszłam do środka. Weszłam po schodach do swojego pokoju. Moja mama była w pracy co mnie nie dziwiło, ostatnio dużo pracowała żeby utrzymać rodzinę no i głównie dom. Rzuciłam torbę na łóżko. Otworzyłam laptopa i wpisałam w youtube '' Niall Horan '' . Pierwsze co mi wyskoczyło to casting do X-Factor. Włączyłam link i zaczęłam wsłuchiwać się w jego głos. '' Tak to on ! '' krzyknęłam na cały pokój. Znałam go już z X-Factora. Uwielbiałam go. Przeszedł z castingu dalej , później stworzył jakiś zespół z innymi chłopakami z castingów zajęli 3 miejsce w finale i później już nic o nich nie słyszałam. To znaczy wiedziałam ,że zrobili karierę ale jakoś mnie to nie kręciło i nie słuchałam ich muzyki. Zamknęłam laptopa , zeszłam na dół do salonu usiadłam na kanapie i zaczęłam oglądać jakiś film , który akurat był puszczany w telewizji.


/ No to mamy prolog. Rozdział 1 pojawi się ,gdy będzie pod tym wpisem minimum 5 komentarzy. Dacie radę. Miłego czytania. ;3


5 komentarzy:

  1. świetnie się zapowiada <3 ;* no i co najważniejsze, jest o NIALLU !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny prolog . <3
    Kocham ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten prolog. Oczywiście czekam na więcej i pozdrawiam. + zapraszam do mnie ;>
    Gabi x DD

    OdpowiedzUsuń